نظر سنجی
نظر شما درباره این سایت چیست
 
حاضرین در سایت
ما 12 مهمان آنلاین داریم
آمار بازدید کنندگان
mod_vvisit_counterامروز2
mod_vvisit_counterدیروز42
mod_vvisit_counterاین هفته293
mod_vvisit_counterهفته گذشته380
mod_vvisit_counterاین ماه1088
mod_vvisit_counterماه گذشته1736
mod_vvisit_counterکل بازدیدها122852

عناوین کار گاههای آموزشی

کتاب کار

مسئولین بهبود کیفیت

و حاکمیت بالینی استان

اصول ارزیابی بیمارستان های دوستدار ایمنی خودارزیابی بیمارستانها بر اساس استانداردهای الزامی ایمنی
استانداردهای الزامی ایمنی خود ارزیابی بیمارستانها بر اساس استانداردهای الزامی ایمنی

کارگاه برنامه ریزی استراتژیک

اسلاید1-اسلاید2

کتاب کار برنامه ریزی استراتژیک و عملیاتی

کارگاه کنترل عفونت

(ویژه سوپروایزرهای کنترل عفونت )

اسلاید1-اسلاید2-اسلاید3-اسلاید4

چک لیست ارزیابی کنترل عفونت -
کارگاه آموزشی تدوینشاخص ها فرم شناسنامه شاخص

کارگاه آموزشی روش تحقیق

اسلاید1-اسلاید2-اسلاید3

فرم تدوین پروپوزال

اسلاید FMEA

اسلاید 2 FMEA

-

کار گاه آموزشی RCA

-

کارگاه کنترل عفونت

(ویژه سوپروایزرهای کنترل عفونت)

اسلاید1-اسلاید2-اسلاید3-اسلاید4-اسلاید5-اسلاید6

-

کارگاه شاخص های بیمارستانی

-

کارگاه ارتقاء کیفیت در بیمارستانها

-

كارگاه بيمارستانهاي دوستدار ايمني

اسلايد1-اسلايد2-اسلايد3-اسلايد4-اسلايد5

-

كارگاه آموزشي مسئولان بهداشت محيط

اسلايد1-اسلايد2

-

كارگاه آموزشي مديريت بحران
اسلايد1-اسلايد2-اسلايد3

كتابچه ارزيابي خطر بلايا در بيمارستان

كارگاه آموزشي مديريت شاخص ها

-

اسلاید کارگاه آموزشی استانداردهای اساسی94

استانداردهای اساسی اولویت دار

اسلاید کارگاه RCA سال 94

-

کارگاه پایه های تحقیق سال 94

اسلایدیک-اسلاید2-اسلاید3-اسلاید4-اسلاید5

-

مدیریت ریسک

-

اسلاید کارگاه FMEA

کاربرگ شماره یک

کاربرگ شماره 2

کاربرگ شماره 3

معیار رتبه بندی وخامت

معیار رتبه بندی وقوع

معیار رتبه بندی شناسایی

اسلاید استانداردهای الزامی و اساسی منتخب ایمنی بیمار 96

-

دستورالعمل های بخش های پرخطر(اسلاید خانم مستوفیان)

-

لینکهای مهم
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
جستجو
اوقات شرعی

بیشتر بدانیم

تاریخچه حاکمیت بالینی :

اولین جنبش ارتقاء کیفیت خدمات سلامت در سال 1948 در انگلستان با تاسیس نظام سلامت ملی شروع شد. در دهه 1970 تحلیل گران و نظریه پردازان با شناخت اهمیت درک ارتباط میان ساختارها، فرایندها و پیامدها به تعریف مفهوم و ارتباط اجزای کیفیت پرداختند. از سال 1982، بتدریج مدیران پاسخگوی نتایج و برونداد خدمات شدند.

در سال 1983 گزارش گریفیث به عدم شفافیت در پاسخگویی در سطح محلی اشاره کرد که به کنار گذاشته شدن مدیریت درمان بر اساس توافق جمعی و انتصاب مدیر عمومی برای رهبری واحدهای مراقبت های سلامت انجامید. نقش کارکنان پزشکی درون گروههای درمانی مشخص گردید و این اقدام، عنصر پاسخگویی فردی برای خدمت ارایه شده را در نظام خدمات سلامت وارد نمود.

در اوایل دهه 1990، هنوز شواهد اندکی مبنی بر استفاده از فرصتها برای نهادینه ساختن مفهوم ارتقاء کیفیت در خدمات سلامت در سطح ساختاری، وجود داشت. در همین سال“ حاکمیت بالینی“ به عنوان لایحه ای ارائه می شود.

در سال 1999 سازمان ملی خدمات سلامت انگلستان تاسیس شد و مستقیماً به مساله کیفیت مراقبت سلامت پرداخت. دولت برای اولین بار مسوولیت قانونی امر کیفیت را عهده دار شد و نگرش حاکمیت فراگیر که پیش از این تنها در مورد امور مالی و بارکاری کاربرد داشت به عرصه ارایه کیفیت گسترش پیدا کرد. بدین ترتیب کیفیت به جای یک ضمیمه مطلوب به هدفی غالب تبدیل شد.