• 1398/12/10
  • - تعداد بازدید: 391
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انجام بازدیدهای منظم از تمامی بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان:

با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، تیم های نظارتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت منظم از مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی تحت پوشش دانشگاه، بازدید می کنند.


به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان دانشگاه هدف از این بازدیدها را بررسی میزان آمادگی مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای تشخیص و درمان بیماران احتمالی مبتلا به ویروس کویید19، عنوان کرد.

دکتر «علی اکبری» ادامه داد: تمامی این مراکز از ابتدای هفته جاری مورد بازرسی کارشناسان اداره نظارت و ارزشیابی دانشگاه قرار گرفتند.

او با بیان این موضوع که بیمارستان های استان به ویژه بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) در شیراز، آمادگی لازم برای درمان بیماران احتمالی را دارند، افزود: با توجه به بازدیدهای انجام شده، تمامی مراکز آموزشی و درمانی و بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی تحت پوشش دانشگاه، آمادگی موردنیاز برای اقدام و پاسخ به بحران را دارند.

دکتر «قاسم ایزدی» مدیر نظارت و اعتباربخشی و صدور پروانه های معاونت درمان دانشگاه نیز گفت: در این بازدیدها، شاخص هایی نظیر دارا بودن اتاق ها و بخش های ایزوله در بیمارستان، ارایه آموزش به پزشکان، پرستاران و دیگر کارکنان، رعایت پروتکل های تشخیص، درمان و ارجاع بیماران، دارا بودن وسایل حفاظت فردی، رعایت احتیاط در مواجهه با بیماران مشکوک و دارا بودن سیستم فعال گزارش دهی نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت./103

پایان
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 20563
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید