• 1402/01/20
  • - تعداد بازدید: 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
از ابتدای سال جاری تا کنون؛

انجام خدمات دیالیز به بیش از 1900 بیمار کلیوی در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از ارایه خدمات درمانی به بیش از هزار و 900 بیمار کلیوی در مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه از ابتدای سال تاکنون خبر داد.


به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» در این باره گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از 5 هزار و 700 سیکل دیالیز در مراکز زیر مجموعه دانشگاه برای بیش از هزار و 900 بیمار کلیوی انجام شده است.

او با اعلام اینکه از این تعداد بیش از سیصد سیکل دیالیز مربوط به بیمار کلیوی مهمان در استان فارس بوده است، گفت: با توجه به تعطیلات نوروز 1402 و سفرهای نوروزی برخی از هموطنان به فارس، بیماران نیازمند دیالیز که در استان مهمان هستند می توانند برای آگاهی از مراکز منتخب ارایه خدمات دیالیز در ایام تعطیلات نوروزی، با سامانه 1819 تماس بگیرند.

به گفته دکتر شریفی سامانه 1819 مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز«MCMC»، به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به پرسش های مردمی در حوزه درمان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: مردم استان و مسافران نوروزی می توانند با مراجعه به صفحه وبگاه ویژه نوروز 1402 دانشگاه به نشانی https://www.sums.ac.ir/page-nowrooz1402/fa/519 ، اطلاعات و نشانی مراکز زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز را مشاهده کنند.

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 76622
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید