• 1398/05/16
  • - تعداد بازدید: 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید مشاور وزیر و رییس مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت از پروژه های درمانی در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی شیراز

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان:

نشست بررسی و پیگیری تکمیل پروژه ساخت بیمارستان های 313 تخت خوابی و 250 تختخوابی پردیس دانشگاه در شهر صدرا با حضور دکتر «حسین قریب» مشاور وزیر و رییس مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، مهندس «یداله رحمانی» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، دکتر «علی بهادر» رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به همراه معاونان دانشگاه در استانداری فارس برگزار شد.
در ادامه این نشست، از پروژه های در حال ساخت دانشگاه شامل پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دانشکده در حال ساخت داروسازی و دانشکده خودگردان، بازدید شد.
بازدید از بیمارستان 250 تخت خوابی اعصاب و روان که در چهار طبقه در حال ساخت است و تاکنون 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، از دیگر برنامه های سفر دکتر «قریب» مشاور وزیر بهداشت به شیراز بود.

کار ساخت این بیمارستان، از سال 88 آغاز شده است.
دکتر«حسین قریب» مشاور وزیر و رییس مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت در ادامه، از بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاور وزیر و رییس مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، در زمینه بازدید از پروژه های در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این بازدیدها در قالب تبصره 19 و با هدف بررسی راهکارهای تکمیل پروژه های در حال ساخت بیمارستان 313 تختخوابی و 250 تختخوابی پردیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، انجام شد.
دکتر«حسین قریب» از حضور چند شرکت سرمایه گذار برای مشارکت و سرمایه گذاری در ساخت این پروژه ها خبر داد و اظهار امیدواری کرد با مشارکت این شرکت ها، مراحل تکمیل و ساخت این پروژه ها با سرعت بیشتری انجام شود و گامی دیگر برای ارایه بهتر خدمات درمانی به مردم، برداشته شود.

در این بازدیدها دکتر «مهرداد شریفی» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر «عبدالخالق کشاورزی» معاون درمان دانشگاه و دکتر «سالار خواجه پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه نیز حضور داشتند./102

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 8670
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید