• 1401/03/28
  • - تعداد بازدید: 184
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
ارزیابی نحوه ارایه خدمات پرستاری در 2 مرکز درمانی شیراز

با حضور سرپرست مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد؛

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

سرپرست مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در بازدید از بیمارستان خیریه قلب الزهرا (س) و مرکز آموزشی درمانی روانپزشکی ابن سینا، استانداردهای مراقبت های پرستاری در این مراکز درمانی را ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سرپرست مدیریت پرستاری دانشگاه از رضایتمندی بیماران به عنوان شاخص مهم ارزیابی کیفیت مراقبت سلامت نام برد و گفت: نحوه ارایه خدمات مراقبت پرستاری به عنوان بخش قابل توجهی از ارایه خدمات سلامت، نقش موثری را در تقویت رضایتمندی بیماران ایفا می کند.

«راضیه راسخ» با تاکید بر افزایش کیفیت خدمات رسانی به مردم در کنار معیارهای کمی، افزود: آموزش کارکنان پرستاری و ایجاد انگیزه در آنان برای مشارکت فعال در ارتقای رضایتمندی بیماران، در اولویت­های مجموعه مدیریت بیمارستانی دانشگاه قرار دارد.


او با حضور در بخش های مختلف این مراکز درمانی، ضمن گفت و گو با بیماران و مراجعان بیمارستان، همچنین شنیدن نظرات مسوولان و کارکنان پرستاری این مرکز درمانی، از نزدیک روند خدمت رسانی را پایش کرده و دستورات لازم را در زمینه ارتقای کیفی و کمی خدمات صادر کرد.

«حمیده فلاح مهر آبادی» معاون مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این بازدید سرپرست مدیریتی پرستاری دانشگاه را همراهی کرد./ ا.خسروجردی

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 62188
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید