• 1401/04/05
  • - تعداد بازدید: 190
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کنفرانس علمی یک روزه هموویلاژنس در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد

با حضور 120 سوپروایزر آموزشی و بالینی؛

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

سرپرست مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از برگزاری کنفرانس علمی هموویلاژنس با حضور سوپروایزرهای آموزشی و بالینی بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه خبر داد.


به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، «راضیه راسخ» از هموویلاژنس به عنوان یک سیستم نظارت کشوری بر سلامت خون و فرآورده های خونی در تمام مراحل زنجیره انتقال خون نام برد که از زمان خونگیری از اهداکنندگان تا تزریق خون و فرآورده ها به دریافت کنندگان خون را شامل می شود.

او ادامه داد: درخواست خون و فرآورده های خونی از سوی پزشکان و مراکز درمانی، نگهداری آنها در بانک خون بیمارستان ها، انجام آزمایش های سازگاری قبل از تزریق و نظارت بر فرایند تزریق و عوارض پس از آن، چهار اقدام مهم در هموویلاژنس است که مورد پایش قرار می گیرد.

راسخ با تاکید بر استمرار آموزش های حضوری و برگزاری دوره های مهارتی، ارتقای کیفیت مراقبت های پرستاری را نیازمند تداوم آموزش و اثر بخشی آموزش های پرستاری دانست.

کنفرانس علمی یک روزه هموویلاژنس با حضور دکتر «لیلا کسراییان» مدرس دوره هموویلاژنس و 120 سوپروایزر آموزشی و بالینی بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در سالن 22 بهمن ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد./ ا.خسروجردی

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 62533
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید