• 1398/05/26
  • - تعداد بازدید: 62
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی روند ارایه خدمات درمانی در بیمارستان شهید دکتر فقیهی در بازدید سرزده معاون درمان دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان:

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با هدف اطمینان از ارایه خدمات درمانی مناسب به بیماران و رعایت دستورکارهای بالینی در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی، به صورت سرزده از این مرکز بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان دانشگاه از بخش های مختلف این مرکز آموزشی درمانی بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ارایه خدمات درمانی به بیماران قرار گرفت.

در این بازدید دکتر «عبدالخالق کشاورزی» در گفت و گو با بیماران بستری، نحوه ارایه خدمات و میزان رضایتمندی آنان را مورد ارزیابی قرار داد و در گفت و گو با کارکنان و تیم درمانی بیمارستان، روند ارایه خدمات را جویا شد.
معاون درمان دانشگاه، عملکرد تیم مدیریتی و کادر درمان بیمارستان شهید دکتر فقیهی در شرایط کنونی را بسیار موفق ارزیابی کرد و ارتقای رضایتمندی مراجعان و تکریم بیماران را نتیجه تلاش و توجه شبانه روزی همه دست اندرکاران مرکز و اساتید، کادر درمان و سایر کارکنان بیمارستان دانست.

در این بازدید، رعایت دستورکارهای بالینی، اجرای پروتکل های درمانی در بیمارستان با رویکرد صرفه جویی در هزینه ها، حذف درمان های غیر ضروری بر اساس مستندهای موجود، از سوی معاون درمان دانشگاه بررسی شد.
در این بازدید دکتر «قاسم ایزدی» مدیر نظارت، اعتباربخشی و صدور پروانه ها و دکتر «فرشاد فلاحتی» مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی، معاون درمان دانشگاه را همراهی می کردند./105

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 8905
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید