• 1399/05/19
  • - تعداد بازدید: 224
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی فرآیندهای ارائه خدمات درمانی در شهرستان ارسنجان با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در شهرستان ارسنجان، از نزدیک نحوه ارائه خدمت در بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) شهرستان را بررسی کرد.


به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «علی اکبری» با هدف پایش خدمات درمان در ارسنجان به این شهرستان سفر کرده و با حضور در بخش های مختلف بیمارستان حضرت ولی عصر(عج)، روند خدمات رسانی به بیماران و مراجعان را مورد ارزیابی قرار داد.


معاون درمان دانشگاه در حاشیه این سفر، ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان حضرت ولی عصر(عج) شهرستان ارسنجان، از مرکز خیرساز حاج رضا ابراهیمی، بیمارستان جدید در حال ساخت و کلینیک ویژه تخصصی ارسنجان بازدید کرد.



دکتر اکبری در این بازدیدها ضمن دیدار با پزشکان و کارکنان بیمارستان، با آنان گفت و گو کرده و از نزدیک با مسایل و چالش های آنان آشنا شد.


او همچنین با تشکیل نشست مشترکی با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان، سرپرست و مسوولان بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و نیکوکاران شهرستان، با آنان پیرامون مسایل و نیازهای شهرستان ارسنجان در حوزه درمان به گفت و گو نشست.


در این بازدیدها فرآیندهای ارائه خدمت در حوزه درمان شهرستان ارسنجان بررسی شده و پیرامون راهکارهای بهبود خدمات، همفکری شد.


معاون درمان دانشگاه، سنجش میزان رضایتمندی مردم از نحوه خدمات را با حضور در بیمارستان به عنوان یکی از اهداف مهم این سفر برشمرد و با اشاره به بررسی های انجام شده و همچنین تبادل نظر در خصوص راهکارهای بهبود روند خدمات رسانی، نسبت به ارتقای کمی و کیفی خدمات درمانی در آینده نزدیک در این شهرستان، ابراز امیدواری کرد./101

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 27335
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید