• 1398/08/20
  • - تعداد بازدید: 278
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بررسی پیشرفت 3 پروژه درمانی استان، در بازدید معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیمارستان های لامرد، اشکنان و مهر

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان:

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به همراه مسوولان حوزه بهداشت و درمان شهرستان های لامرد و مهر، ضمن بازدید از سه مرکز ارایه دهنده خدمات درمانی در این دو شهرستان، روند پیشبرد پروژه های در حال ساخت این مراکز را بررسی کرد.


به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان دانشگاه در نخستین برنامه از این بازدیدها با هدف ارزیابی خدمات ارائه شده به مراجعان و بررسی مسایل موجود، در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) لامرد حضور پیدا کرد.

دکتر «علی اکبری» از پروژه در حال ساخت و خیرساز بیمارستان جدید و مراحل نصب دستگاه MRI شهرستان لامرد بازدید کرد و ضمن بررسی پیشرفت پروژه ها، سرعت بخشیدن به اتمام این پروژه ها را مورد تاکید قرار داد.

او در ادامه، با هدف بررسی ارایه خدمات درمانی مطلوب به مردم شهر اشکنان، عازم بیمارستان بعثت این شهر شد و در این بازدید، ضمن عیادت از بیماران بستری در بخش های مختلف بیمارستان، میزان رضایتمندی از ارایه خدمات این مرکز را جویا شد.


معاون درمان دانشگاه در این بازدید، با بیان اینکه با ارایه خدمات مناسب درمانی به مردم، تکمیل زنجیره خدمات رسانی در بیمارستان و تامین نیاز مردم اشکنان می توان نیاز مراجعه به مرکز قطب لامرد و استان را کاهش داد، ابراز امیدواری کرد با تلاش مضاعف، دغدغه های درمانی مردم شهرستان برطرف شود.

سومین برنامه بازدید دکتر اکبری، حضور در بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مهر بود.

او در این بازدید از نزدیک بر روند ارایه خدمات درمانی مناسب به مراجعان در بیمارستان نظارت و مسایل مختلف را با حضور مسوولان این بیمارستان، بررسی کرد.

دکتر اکبری از پروژه ساخت بیمارستان خیرساز شهر گله دار بازدید و روند پیشرفت این پروژه درمانی را بررسی کرد.


همچنین در نشست شورای اداری شهرستان لامرد که با حضور دکتر «محمود واعظی» رییس دفتر رییس جمهور، دکتر «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات، دکتر «سیدمحسن علوی» نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی، دکتر «عنایت الله رحیمی» استاندار فارس و دکتر «علی اکبری» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی تشکیل شد، بر پیگیری پروژه نیمه تمام بیمارستان جدید شهرستان لامرد، تاکید شد./102

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 13959
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید