• 1398/06/06
  • - تعداد بازدید: 128
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیر پیشین و جدید خدمات پرستاری دانشگاه با حضور معاون پرستاری وزارت بهداشت

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان:

آیین تکریم و معارفه مدیر پیشین و جدید خدمات پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در این آیین دکتر «مریم حضرتی» معاون پرستاری وزارت بهداشت ضمن تقدیر از تلاش های «محبوبه ظریفکارفرد» مدیر پیشین خدمات پرستاری دانشگاه، حضور او را تاثیرگذار و منشا خدمات سازنده و ارزشمند بسیار دانست و نسبت به موفقیت دکتر «اعظم زارع» مدیر جدید خدمات پرستاری دانشگاه در پیشبرد اهداف و رسالت های ابراز امیدواری کرد.


دکتر «علی بهادر» رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز ضمن تجلیل از تلاش های «محبوبه ظریفکارفرد» در زمان تصدی مسوولیت، ابراز امیدواری کرد که از تجربیات او در عرصه های مختلف استفاده شود و برای دکتر «اعظم زارع» سرپرست جدید خدمات پرستاری دانشگاه در دستیابی به برنامه ها و اهداف پیش بینی شده آرزوی موفقیت کرد.


همچنین معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به اهمیت و جایگاه پرستاران در ارائه خدمات درمانی به بیماران، ضرورت پیگیری مطالبات این قشر زحمت کش در نظام سلامت را مورد تاکید قرار داد.
دکتر «عبدالخالق کشاورزی» ضمن تقدیر از تلاش های مدیر پیشین خدمات پرستاری، بر لزوم برنامه ریزی دقیق در آینده در راستای آموزش پرستاران، ارتباط موثر و مستمر مدیریت پرستاری و دانشکده پرستاری، بازدید های محیطی از بیمارستان ها و رسیدگی مستقیم به مسایل پرستاران به ویژه در بخش های با سختی کار بالا را از اولویت های مهم و انتظارات معاونت درمان از تیم جدید مدیریتی دانست.


«محبوبه ظریفکار فرد» مدیر پیشین خدمات پرستاری دانشگاه نیز با بیان گزارش مختصری از فعالیت های انجام شده در زمان تصدی مسوولیت در این مدیریت، از همکاری های مسوولان وقت دانشگاه و مدیران و تمامی کارکنان این مجموعه بزرگ قدردانی کرد.

همچنین در این آیین دکتر «اعظم زارع » سرپرست جدید خدمات پرستاری دانشگاه در خصوص اهداف پیش رو برای ارتقای حوزه پرستاری توضیحاتی ارایه داد.

در این آیین از دکتر «داوود حدادی» رئیس پیشین واحد بیماران خاص و پیوند اعضای دانشگاه نیز تقدیر شد./105
پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 9316
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید