• 1398/05/19
  • - تعداد بازدید: 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری سمینار آموزشی چک لیست جامع نظارت بر آزمایشگاه های تشخیص پزشکی ویرایش سال 98

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان:

سمینار آموزشی چک لیست جامع نظارت بر آزمایشگاه های تشخیص پزشکی ویرایش سال 98، با حضور مدیران داخلی آزمایشگاه های مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های دولتی و خصوصی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این برنامه در راستای ابلاغ چک لیست جامع نظارت بر آزمایشگاه های تشخیص پزشکی ویرایش سال 98 از سوی آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با هدف بررسی این چک لیست و مدیریت مدارک در پیاده سازی چک لیست جدید ارزیابی آزمایشگاه های پزشکی در بیمارستان ها، برگزار شد.

دکتر «بابک شیرازی یگانه» رییس مدیریت نظارت بر آزمایشگاه های معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این برنامه آموزشی، شرکت کنندگان را با نحوه سازماندهی و انجام ارزیابی حضوری مهم ترین روش کسب اطمینان از رعایت قوانین، ضوابط و استانداردها، آشنا کرد.

سرفصل های عنوان شده در این کارگاه یک روزه، شامل تغییرات چک لیست جدید، موارد بحرانی، موارد ستاره دار که باید در صورت مشاهده نکردن برخورد قانونی انجام شود، الزامات مدیریتی در آزمایشگاه، الزامات فنی و فرآیند پیش از انجام آزمایش، فرآیند انجام آزمایش و اطمینان از کیفیت نتایج آزمایش، فرآیند پس از انجام آزمایش و گزارش دهی در آزمایشگاه بود.

در پایان این نشست آموزشی که به همت مدیریت نظارت بر امور آزمایشگاه های استان در بیمارستان شهید دکتر فقیهی برگزار شد، شرکت کنندگان در زمینه چالش های چک لیست جدید نظارت و ارزشیابی آزمایشگاه های تشخیص پزشکی، تبادل نظر کردند./102

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 8730
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید