• 1398/05/26
  • - تعداد بازدید: 61
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری همایش آموزشی و توانمندسازی کارشناسان درمان و داروی ناظر بر مراکز درمان سوء مصرف

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان:

همایش آموزشی و توانمندسازی کارشناسان درمان و داروی ناظر بر مراکز درمان سوء مصرف، در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «محمدرضا ابراهیمی» دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس با تقدیر از مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر ضرورت حرکت جهادی در زمینه مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و از کارشناسان ناظر بر مراکز درمان سوء مصرف خواست تا ضمن شرکت در همایش های آموزشی و توانمندسازی خود، نگاهی ویژه نسبت به نظارت بر این مراکز داشته باشند.
دکتر «رامین افشاری» جانشین تام الاختیار رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در امور اعتیاد و رییس دفتر اعتیاد دانشگاه، از تعامل همه جانبه مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانداری، مجموعه معاونت درمان و معاونت غذا و داروی دانشگاه، تقدیر کرد.

دکتر «حسام درستی» مدیر نظارت و ارزیابی مواد و فرآورده های دارویی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز بر ضرورت تقویت نیروی انسانی کارآمد برای نظارت مستمر و مناسب بر مراکز درمان سوء مصرف، تاکید کرد.

دکتر «قاسم ایزدی» مدیر نظارت، اعتباربخشی و صدور پروانه ها نیز از تلاش های مجموعه نظارت بر درمان مراکز درمان مصرف دانشگاه تقدیر و بر اهمیت آموزش مداوم بازرسان این حوزه، تاکید کرد.این همایش با سخنرانی و ارایه مطالب آموزشی از سوی «بابک بهزادی» رییس اداره درمان سوء مصرف، «روستایی» و «زارعی» کارشناسان اداره درمان سوء مصرف و دکتر «رستمی» رییس اداره امور دارویی مواد مخدر و الکل ادامه یافت و نکات مهم و کاربردی نظارت بر مراکز درمان سوء مصرف آموزش، به حاضران ارایه شد.

این همایش با حضور هشتاد کارشناس ناظر بر درمان و مدیران و کارشناسان نظارت بر داروی دانشگاه و شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های استان، برگزار شد./102

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 8904
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید