• 1398/09/18
  • - تعداد بازدید: 187
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بهره برداری از بخش دیالیز خیرساز بیمارستان شهید «فرج اله رضازاده» شهر قائمیه با حضور معاون درمان دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان:

بخش دیالیز بیمارستان شهید «فرج اله رضازاده» شهر قائمیه با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مسوولان ارشد این شهرستان به بهره برداری رسید.


به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان دانشگاه با حضور در آیین بهره برداری بخش دیالیز بیمارستان شهید «فرج اله رضازاده» شهر قائمیه که به همت دکتر «سیروس متوسل» نیک اندیش تامین سلامت به بهره برداری رسیده است، گفت: این بخش با مساحت 140 مترمربع و با اعتبار 400 میلیون تومان به بهره برداری رسید و با دارا بودن سه دستگاه دیالیز، نیاز مراجعان زیر پوشش را تامین می کند.

دکتر «علی اکبری» در ادامه با توجه به تعداد مراجعان به بخش دیالیز بیمارستان در زمینه اضافه کردن یک دستگاه جدید به این بخش قول همکاری داد.

او مشارکت و حضور نیک اندیشان در خصوص رفع مسایل درمانی را مهم برشمرد و گفت: مشارکت نیک اندیشان در امر تکمیل و تجهیز مراکز درمانی امری ضروری است.

معاون درمان دانشگاه با تاکید بر راه اندازی بخش های بستری با اولویت بخش داخلی و اطفال و راه اندازی اتاق عمل بیمارستان شهید رضازاده قائمیه، بر تلاش بیشتر مسوولان درمانی شهرستان در این زمینه تاکید کرد.

دکتر اکبری از حمایت های نیکوکاران حوزه سلامت، اعضای شورای خیرین تامین سلامت، مسوولان شهرستان، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.


معاون درمان دانشگاه در پایان این برنامه با حضور در بیمارستان شهید رضازاده قائمیه از نحوه ارایه خدمات درمانی به مراجعان بازدید کرد.

در این بازدید، دکتر «حسین بهلول درویشی» مدیر اداری و مالی معاونت درمان دانشگاه نیز معاون درمان دانشگاه را همراهی می کرد./102

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 15147
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید