• 1400/02/20
  • - تعداد بازدید: 230
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به مناسبت هفته سلامت انجام شد؛ تجلیل از جانبازان شاغل در معاونت درمان دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

به مناسبت هفته ملی سلامت، از جانبازان شاغل درحوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز تجلیل شد.


به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون درمان دانشگاه ضمن تبریک هفته سلامت در دیدار با جانبازان حوزه درمان دانشگاه، گفت: جانبازی بزرگترین افتخار برای هر فرد است و اقتدار و عزت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی زمینه ها، مرهون رشادت های شهدا و جانبازان است.

دکتر «اورنگ ایلامی» از فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان گنجینه های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: وظیفه سنگین حفظ و حراست از دستاوردهای شهدا و جانبازان بر دوش یکایک آحاد جامعه به ویژه مسوولان است.

دکتر «مجید اکبرزاده»، مشاور معاون درمان دانشگاه نیز در این دیدار اظهار داشت: در شرایط کنونی باید با پیروی از ولایت فقیه و رهنمودهای تاثیرگذار مقام معظم رهبری و با بهره گیری از تجربیات هشت سال دفاع مقدس در عرصه جنگ نرم نیز پیشرو و در خط مقدم باشیم.


با توجه به شرایط شیوع کرونا و تاکید بر عدم برپایی تجمعات، از رابط امور ایثارگران معاونت درمان به نمایندگی از کارکنان ایثارگر شاغل در این معاونت تجلیل شد./ ا.خسروجردی

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 41179
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید