• 1400/04/21
  • - تعداد بازدید: 255
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

به همت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شد؛ ارایه خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی به بیماران اوتیسم و پروانه ای

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از ارایه خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی به بیماران اتیسم و پروانه ای خبر داد.


به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «اورنگ ایلامی» با اشاره به اینکه اداره بیماران خاص و پیوند اعضای دانشگاه مجری ارایه خدمات درمانی بر اساس بسته حمایتی ابلاغی برای گروهی از بیماران از جمله بیماران اوتیسم و بیماران پروانه ای است، گفت: خدمات دندانپزشکی از جمله خدمات مطرح شده در بسته حمایتی این گروه از بیماران بوده که برای بیماران اوتیسم و پروانه ای تا سقف 40 میلیون ریال در سال، در نظر گرفته می شود.

او با بیان اینکه بیماران اوتیسم و پروانه ای به دلیل شرایط حساس در دریافت خدمات دندانپزشکی از جمله جراحی فک و لثه نیاز به دریافت خدمات تحت بیهوشی دارند، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده از سوی اداره بیماران خاص دانشگاه با مسوولان و اساتید این حوزه در مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی حضرت امیرالمومنین(ع)، خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی به این گروه از بیماران ارائه می شود.

مشاور عالی معاون درمان دانشگاه نیز با قدردانی از همکاری مسوولان مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی و ترمیمی حضرت امیرالمومنین (ع) و اساتید بیهوشی، عنوان کرد: در این مرکز درمانی فضایی استاندارد برای ارائه این خدمات اختصاص یافته و با پیگیری های انجام شده، تجهیزات لازم شامل یونیت، لوازم و ابزارهای دندانپزشکی تهیه و شرایط خدمات رسانی به این مددجویان فراهم شده است.

دکتر «مجید اکبرزاده» اعلام کرد: تاکنون خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی به 11 مددجوی اوتیسم با همکاری دندانپزشکان ارایه شده است./ ا.خسروجردی

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 43845
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید