• 1400/10/12
  • - تعداد بازدید: 260
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تاکید سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر تداوم توسعه و ارتقای ارایه خدمات درمانی

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

سرپرست معاونت درمان دانشگاه در نخستین نشست کاری خود با مدیران این معاونت، ضمن قدردانی از تلاش آنان در دوران کرونا، بر تداوم توسعه و ارتقای ارایه کیفیت خدمات درمانی تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» در این نشست پاسداری از سلامت مردم را مهم ترین رسالت همکاران حوزه درمان دانست و از تلاش مجموعه معاونت درمان و کارکنان حوزه سلامت در دوران کروناویروس تقدیر کرد.

او افزود: مسیر ارایه خدمات درمانی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از دیرباز همواره مسیر رو به جلو و همراه با پیشرفت بوده است.

دکتر شریفی با اشاره به اینکه بخش عمده نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در حوزه درمان مشغول به خدمت هستند، تاکید کرد: در حوزه درمان، منابع انسانی نقش به سزایی دارد و تلاش برای افزایش رضایت مندی کارکنان حوزه درمان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

افزایش کیفیت خدمات درمانی، مدیریت هزینه ها، افزایش کارایی، بهبود وضعیت تجهیزات پزشکی، ارتقای رضایتمندی بیماران، تعامل و همکاری با دیگر معاونت های دانشگاه، پیگیری مطالبات کارکنان و تعیین تکلیف وضعیت استخدامی پرستاران از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست، از سوی سرپرست معاونت درمان دانشگاه به آنها اشاره شد.


در این نشست، مدیران ارشد معاونت درمان دانشگاه نیز به بیان دیدگاه ها، چالش ها، توانمندی ها و نیازهای پیش روی حوزه معاونت درمان پرداختند./ ا.خسروجردی

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 53042
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید