• 1401/04/26
  • - تعداد بازدید: 158
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون درمان دانشگاه همزمان با روز ملی طب سنتی ایرانی عنوان کرد؛

حفظ سلامتی و پیشگیری از بیماری ها، اساس مکتب طب سنتی ایرانی

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در پیامی فرا رسیدن بیست و پنجم تیر، روز ملی طب سنتی ایرانی را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.


به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» در این پیام از متخصصان طب سنتی ایرانی به عنوان یکی از اعضای اصلی تیم سلامت در بهبود کیفیت زندگی، ارتقای سبک زندگی سالم و پیشگیری از ایجاد بیماری های مزمن و درمان آنها نام برد و بر نقش پر رنگ گروه طب سنتی در ارتقای سلامت جامعه تاکید کرد.

در متن پیام دکتر شریفی آمده است:

نظام سلامت کشور عزیزمان ایران با بهره گیری صحیح و اصولی از تجارب و یافته های نخبگان ادوار پیشین همواره جزو کشورهای پیشرو در عرصه طب سنتی بوده است.

فعالیت های گروه طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در عرصه های پژوهشی، درمانی آموزشی نیز همراه با مسیر پیشرفت مجموعه سلامت و رو به جلو بوده که مرهون تلاش اساتید فعال در این عرصه است.

اینجانب فرا رسیدن بیست و پنجم تیر، روز ملی طب سنتی ایرانی را به اعضای محترم هیات علمی گروه طب سنتی، متخصصان، دانشجویان و تمامی فعالان این عرصه در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تبریک عرض نموده و امیدوارم همچون گذشته در عرصه ارایه خدمات سلامت پیروز و موفق باشند.


دکتر مهرداد شریفی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 63606
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید