• 1401/01/29
  • - تعداد بازدید: 44
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

خدمت رسانی به بیماری های عضلانی در کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی بیمارستان مادر و کودک شوشتری

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی در درمانگاه تخصصی بیمارستان مادر و کودک شوشتری با ارائه خدمت به بیماران دارای دردها و اختلالات سیستم عضلانی اسکلتی، پذیرای مراجعان است.


به گزارش روابط عمومی بیمارستان مادر و کودک شوشتری، رئیس بیمارستان هدف از راه اندازی این کلینیک طبی را ارائه خدمات جامع و کامل به بیماران نیازمند توانبخشی عنوان کرد و افزود: افراد مبتلا به بیماری ‌های عضلانی مانند دردهای زانو و گردن، بیماری های استخوانی، مفصلی، مشکلات نخاعی، سیستم عصبی و ناتوانی جسمی و حرکتی می ‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

دکتر «محمد آفرید» با اشاره به ارائه خدمات تخصصی به مادران باردار در این بیمارستان گفت: مطابق با نظر متخصصان زنان یکی از مشکلات شایع در دوران بارداری، کمر درد و دردهای عضلانی است که در راه اندازی این کلینیک توانبخشی، خدمت رسانی به این گروه نیز با حضور متخصص طب فیزیکی و توانبخشی مورد توجه قرار گرفته است.

او ادامه داد: دراین کلینیک خدمات غیر تهاجمی دردهای عضلانی و استخوانی شامل زانو درد، کمر درد و گردن درد، همچنین انجام نوار عصب و عضله، طب سوزنی و تزریقات مفصلی، در کنار تشخیص و درمان بیماری ‌های مفصلی، بیماری های عضلانی اسکلتی و بیماری های عصبی انجام می شود.

دکتر آفرید گفت: این درمانگاه به استثنای روزهای یکشنبه، از روز شنبه تا چهارشنبه هر هفته و از ساعت 8 تا 12 با هزینه ویزیت دولتی و با حضور پزشک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی آماده پذیرش بیماران است و مراجعان برای دریافت نوبت می توانند به صورت اینترنتی و حضوری اقدام کنند.

رئیس بیمارستان مادر و کودک شوشتری اضافه کرد: افراد می توانند با مراجعه به پایگاه رسمی اینترنتی بیمارستان مادر و کودک شوشتری به نشانی اینترنتی http://shooshtari.sums.ac.ir و یا سامانه نوبت دهی الکترونیک http://nobat.sums.ac.ir ، ضمن اطلاع از برنامه سایر خدمات تخصصی و فوق تخصصی این مرکز درمانی در حوزه های زنان و زایمان، بیهوشی، نوزادان، طب سنتی، تغذیه، داخلی، جراحی عمومی، شنوایی سنجی، نوار قلب بزرگسال و جنین، اکوکاردیوگرافی جنین و کودک، رادیولوژی و سونوگرافی، ماموگرافی و مراقبت های دوران بارداری و پزشک خانواده، برای مراجعه به درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی این بیمارستان نیز نوبت دریافت کنند.

دکتر آفرید با بیان اینکه امکان دریافت نوبت به صورت حضوری نیز برای تمامی مراجعه کنندگان فراهم شده است، یادآور شد: متقاضیان ویزیت های سرپایی نیز می توانند از ساعت 7 صبح هر روز، نسبت به مراجعه حضوری و دریافت نوبت اقدام کنند./رمضانی

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 58429
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید