• 1398/05/02
  • - تعداد بازدید: 6
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان:

دعوت از جامعه پرستاری برای شرکت گسترده در پنچمین دوره انتخابات نظام پرستاری

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان:

پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره های نظام پرستاری، بیست و یکم تیر سال جاری همزمان با سراسر کشور در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس هیات اجرایی پنچمین دوره انتخابات نظام پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: نقش، اهمیت و جایگاه پرستاری در ارتقای سلامت جامعه بر هیچ فردی پوشیده نیست و قطعا ارتقای جایگاه پرستاری و دفاع از حقوق مادی و معنوی گروه پرستاری با انتخاب افراد صالح و توانمند از نظر علمی و فنی به عنوان اعضای هیات مدیره نظام پرستاری میسر است.

دکتر «عبدالخالق کشاورزی» ضمن دعوت از تمامی اعضاء، اظهار امیدواری کرد تا با مشارکت بالای تمامی اعضای نظام پرستاری در روز جمعه بیست و یکم تیر، شاهد انتخابات باشکوه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان دانشگاهی پیشرو در کشور باشیم.

مسوول اجرایی پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: تمامی اتباع ایرانی پرستار، ‌بهیار، کاردان و کارشناس اتاق عمل، هوشبری و فوریت های پزشکی که عضو سازمان نظام پرستاری باشند، می توانند به عنوان رای دهنده در انتخابات شرکت کنند.

«سعید آقاجانیان» افزود: در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برای نظام پرستاری شیراز، کازرون و مرودشت هیات مدیره انتخاب می شوند که هر هیات مدیره 9 نفر شامل 6 پرستار،‌ دو بهیار و یک کاردان یا کارشناس اتاق عمل یا هوشبری هستند، همچنین در این دوره 36 نفر در شهرستان شیراز، 19 نفر در شهرستان کازرون و 20 نفر در شهرستان مرودشت کاندیدا هستند.

او ادامه داد: اعضای نظام پرستاری «کازرون»، «‌قائمیه»، «خشت»، «کنار تخته» و «ممسنی» در انتخابات هیات مدیره شهرستان «کازرون»، اعضای شهرهای «مرودشت»،‌ «آباده»، «اقلید»، «بوانات»، «خرم بید»، «قادرآباد»، «پاسارگاد»، «‌ارسنجان» در انتخابات هیات مدیره شهرستان «مرودشت» و اعضای سایر شهرستان ها نیز در انتخابات هیات مدیره شیراز شرکت می کنند.

آقاجانیان اضافه کرد: برای مشارکت بالا و دسترسی آسان اعضای نظام پرستاری در شیراز، هشت صندوق ثابت در بیمارستان های نمازی، شهید دکتر فقیهی، شهید دکتر چمران، شهید رجایی، شهید بهشتی،‌ کوثر، مرکزی و دنا و یازده صندوق سیار در سایر بیمارستان های شیراز و همچنین هشت صندوق سیار برای رای گیری در سایر شهرستان های زیر مجموعه مشخص شدند که از هفت و سی دقیقه تا نوزده و سی دقیقه روز جمعه بیست و یکم تیر آماده انجام انتخابات هستند.

ارائه اصل کارت عضویت نظام پرستاری و کارت شناسایی (کارت ملی ، شناسنامه یا گذرنامه) برای رای دهندگان ضروری است./105

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 8236
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید