• 1401/06/27
  • - تعداد بازدید: 150
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در آستانه فرا رسیدن روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی انجام شد؛

دیدار معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با حضور در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در آستانه فرا رسیدن روز ملی اورژانس و فوریت های پزشکی، از تلاش کارکنان این مجموعه تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون درمان دانشگاه که به نمایندگی از اعضای هیات رییسه دانشگاه در مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی حضور یافته بود، ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی کارکنان اورژانس 115، از مجموعه اورژانس فارس به عنوان مجموعه ای پویا و علمی یاد کرد.
دکتر «مهرداد شریفی» با بیان اینکه مرکز اورژانس فارس همواره از نظر کمی و کیفی جزو مراکز برتر در سطح کشور بوده است، گفت: استمرار حرکت رو به پیشرفت با بهره گیری از داده های علمی، از ویژگی های بارز کارکنان این مجموعه است.

او با اشاره به اینکه توجه ویژه به ارتقای سطح دانش و مهارت کارکنان اورژانس موجب ارایه خدمات مناسب و صحیح به بیماران شده است، رضایتمندی مردم از خدمات اورژانس را گواه بر این امر دانست.
این مقام مسوول در دانشگاه با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان فارس؛ از خدمت رسانی، سرعت عمل و حضور به موقع کارکنان اورژانس در شرایط مختلف به عنوان دیگر ویژگی های بارز این مجموعه نام برد.

دکتر شریفی اظهار کرد: ارزش معنوی کار در حوزه سلامت و به ویژه اورژانس قابل سنجش نیست و کارکنان اورژانس 115 با احساس مسوولیت و عشق به همنوع، تمام تلاش خود را برای نجات جان بیماران به کار می بندند که قابل تقدیر است.
معاون درمان دانشگاه با اعلام اینکه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز رفع دغدغه ها و چالش های کارکنان در حوزه های مختلف را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است، عنوان کرد: رفع چالش های حوزه اورژانس نیز همواره از اولویت های مسوولان سلامت فارس بوده و این موارد تا به نتیجه رسیدن، مورد پیگیری قرار می گیرد.
او یادآور شد: در روزهای همه گیری کرونا، مجموعه اورژانس 115 در خط مقدم مقابله با این ویروس قرار گرفت و اقدامات آنان تاثیر بسیاری در دستیابی شرایط قابل قبول فعلی داشته است.

دکتر شریفی همچنین از کاروان اعزامی اورژانس فارس که از نخستین روزهای آغاز مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) در مرز شلمچه در حال ارایه خدمت به زائران هستند، قدردانی کرده و گفت: کاروان اعزامی اورژانس فارس تا بازگشت کامل زائران از کشور عراق، برای ارایه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در مرز شلمچه مستقر هستند.

دکتر «محمد جواد مرادیان» رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه نیز گزارشی از عملکرد و اقدامات صورت گرفته در اورژانس فارس را به معاون درمان دانشگاه ارایه کرد.
در پایان این دیدار نیز معاون درمان دانشگاه ضمن تقدیر و اهدای لوح یادبود به کارکنان این مرکز، در بازدید از بخش‌های مختلف مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با کارکنان این مرکز از نزدیک گفت و گو کرد./ اسماعیل خسروجردی
پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 66660
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید