• 1400/11/05
  • - تعداد بازدید: 537
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
حس انسان دوستی و پیگیری های کارشناس مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه موجب نجات جان مادر 33 ساله شد

رییس مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه «MCMC»:

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

به گفته رییس مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز « MCMC »، با پیگیری های مستمر کارشناس مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه، یک مادر بیمار دچار خونریزی مغزی از مرگ حتمی نجات یافت.


به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «امینه دادور» با اعلام این خبر گفت: این مادر 33 ساله که با علایم سردرد، تنگی نفس و کمردرد به بخش فوریت های بیمارستان نمازی مراجعه کرده بود، با وجود دستور پزشک مبنی بر انجام ام آر آی، با رضایت شخصی بیمارستان را ترک می کند.

او افزود: کارشناسان مرکز پایش مراقبت های درمانی برای پیگیری شرایط بیمار با او تماس گرفته و توصیه های لازم را مبنی بر انجام فرآیندهای تشخیصی بیماری به او اعلام می کنند.

دکتر دادور اضافه کرد: سر انجام با حس انسان دوستی و استمرار پیگیری های کارشناسان مرکز پایش مراقبت های درمانی، بیمار ضمن هماهنگی های لازم از سوی مرکز پایش در بیمارستان شهید مطهری مرودشت تحت مداوا قرار می گیرد.

این مقام مسوول در دانشگاه اعلام کرد: طی بررسی های انجام شده و نتیجه ام آر آی، مشخص می شود مادر دچار ترومبوز عروق مغز شده و در بخش مراقبت های ویژه درمانی بیمارستان شهید مطهری مرودشت بستری می شود.

به گفته دکتر دادور در حال حاضر فرآیند درمان این بیمار تحت نظر متخصصان آغاز و وضعیت عمومی بیمار مطلوب است./ا.خسروجردی
پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 54313
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید