• 1403/05/14
  • - تعداد بازدید: 76
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛

سومین دوره آموزشی آمادگی مواجهه با تب دنگی برگزار شد

سومین دوره آموزشی آمادگی مواجهه با تب دنگی با هدف ارتقای آگاهی و افزایش دانش کارکنان گروه پرستاری بیمارستان ها و درمانگاه های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به همت مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مدیر پرستاری دانشگاه با تاکید بر اهمیت موضوع تب دنگی و نقش پرستاران به عنوان نیروهای حرفه‌ای در خط مقدم ارایه خدمات در مدیریت بیماران مبتلا به تب دانگی گفت: آموزش، یکی از اساسی ترین نقش های هر پرستار است و انتظار می رود پس از برگزاری این دوره ها، آموزش به صورت آبشاری در بیمارستان ها و جامعه منتقل شود.

«راضیه راسخ» افزود: آموزش و اطلاع رسانی مربوط به راه‌های کنترل انتشار پشه آئدس و آشنایی با نشانه های بیماری‌های شایع ناشی از آن به‌ ویژه بیماری تب دنگی، ضروری‌ترین اصل در پیشگیری از انتقال این بیماری است.

در این دوره آموزشی مطالبی پیرامون اپیدمیولوژی، پاتوفیزیولوژی و نشانه های بالینی و درمانی، تشخیص های افتراقی، تب دانگی در کودکان و مراقبت های پرستاری ارایه شد.

این دوره آموزشی با حضور اساتید، کارشناسان گروه های مختلف و کارشناسان پرستاری بیمارستان های شیراز و شهرستان های استان برگزار شد.

پایان خبر    

  • گروه خبری : اخبار واحدها
  • کد خبری : 106573
کلیدواژه