• 1403/02/25
  • - تعداد بازدید: 145
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد:

فعالیت 32 مرکز مجاز مشاوره و ارایه مراقبت های پرستاری در منزل در فارس

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، 32 مرکز مجاز مشاوره و ارایه مراقبت های پرستاری در منزل در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز دارای مجوز هستند و به بیماران خدمات مختلف پرستاری را ارایه می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» با اعلام این خبر گفت: مجوز تاسیس این مراکز بر اساس قوانین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سوی اداراه صدور پروانه های معاونت درمان صادر می‌شود تا بر اساس شرح وظایف و تعرفه ابلاغی کار مراقبت از بیماران را در منزل انجام دهند.

او درباره نحوه شناسایی مراکز مجاز ارائه این خدمات افزود: برخی افراد غیرحرفه‌ای در مراکز غیرمجاز اقدام به ارائه مشاوره و ارایه مراقبت های پرستاری در منزل می‌کنند که این امر موجب کاهش کیفیت خدمات و اعتماد مردم می‌شود.

این مفام مسوول در دانشگاه اضافه کرد:  بر اساس آخرین اطلاعات سامانه صدور پروانه های معاونت درمان در حال حاضر 32 مرکز در زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز دارای پروانه فعالیت هستند.

دکتر شریفی ادامه داد: علاقه مندان به دریافت این خدمات می توانند با مراجعه به وب سایت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از فهرست مراکز مجاز اطلاع پیدا کنند.

فهرست مراکز مجاز مشاوره و ارایه مراقبت های پرستاری در منزل در زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اینجا قابل مشاهده است.

پایان خبر 

  • گروه خبری : اخبار واحدها
  • کد خبری : 102091
کلیدواژه