• 1400/01/17
  • - تعداد بازدید: 141
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ راه اندازی فوری نخستین بیمارستان پشتیبان با 60 تخت بستری ظرف 24 ساعت آینده در شیراز

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

معاون درمان دانشگاه گفت: ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به عنوان نخستین بیمارستان پشتیبان با ظرفیت 60 تخت بستری برای مراقبت از بیماران مبتلا به ویروس کرونا از فردا وارد چرخه درمان می شود. 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «اورنگ ایلامی» با اشاره به سیر صعودی بیماری کووید 19 در فارس و آغاز موج چهارم کروناویروس گفت: این بیمارستان با همکاری اداره ورزش و جوانان، شورای هماهنگی نیروهای مسلح، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برای کمک و پشتیبانی از بخش‌های بیمارستان‌ حضرت علی اصغر(ع) از فردا وارد چرخه درمان می شود.

او افزود: با توجه به شروع موج چهارم کرونا هماهنگی و برنامه ریزی برای راه اندازی نقاهتگاه بیماران کرونایی در شهرستان ها نیز انجام شده است.

دکتر ایلامی با تأکید بر این که کادر درمان برای حفظ سلامت مردم در تلاش هستند، توصیه کرد: برای پیشگیری از ابتلا به کروناویروس و قطع زنجیره انتقال این بیماری، استفاده از ماسک، رعایت فاصله در روابط اجتماعی و پرهیز از ترددهای غیرضرور و ماندن در خانه الزامی است./ ا.خسروجردی
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 39398
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید