• 1401/02/17
  • - تعداد بازدید: 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نقش موثر جامعه مامایی در اعتلای سلامت مادر و نوزاد و تامین سلامت خانواده

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد:

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در پیامی روز جهانی ماما را به فعالان این عرصه تبریک گفت و از مامایی به عنوان یکی از حلقه های اصلی در زنجیره اعتلای سلامت مادران، نوزادان و تامین سلامت خانواده نام برد.


به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» در این پیام فرا رسیدن 15 اردیبهشت ماه «روز جهانی ماما» را به اساتید، دانشجویان و کارشناسان مامایی در حوزه های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فعالان این عرصه در بخش خصوصی استان فارس تبریک گفت.

متن این پیام، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هر ساله در پنجم ماه می میلادی مصادف با پانزدهم اردیبهشت، نقش حساس ماماها در سلامت نگاه داشتن بانوان، کودکان و نوزادان و در نهایت جامعه سالم، به عنوان روز جهانی ماما یادآوری می شود. بدون تردید حفظ، تامین و ارتقای سلامت مادران و نوزادان مرهون تلاش های بی شائبه و حس مادرانه جامعه مامایی است که خالصانه در راستای ارتقای بهداشت باروری و سلامت مادر و نوزاد می کوشند تا شاهد تربیت و پرورش آینده سازانی سالم و پیشگام در جامعه باشیم.

جامعه مامایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شرایط پاندمی کووید 19 دوشادوش سایر مدافعان سلامت، برای سلامت مادران باردار و نوزادان تلاش کردند و مراقبت های بارداری مادران مشکوک یا مبتلا به کووید 19 و آموزش به مادران باردار و خانواده های آنان در خصوص نحوه زایمان در شرایط کنونی با کمترین آسیب برای مادران و نوزادان به ثمر رساندند.

اینجانب ضمن قدردانی از تمامی تلاش ها و همراهی های جامعه مامایی؛ فرا رسیدن روز جهانی ماما را به اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان و ماماهای پرتلاش بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگان سلامت و سعادت آرزومندم.

دکتر مهرداد شریفی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 59536
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید