• 1400/11/05
  • - تعداد بازدید: 160
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پاسخگویی به بیش از 810 هزار تماس تلفنی در مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه از ابتدای سال جاری

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سامانه الکترونیک (MCMC) را گامی مهم در راستای پایش مراقبت های درمانی در فارس برشمرد و از پاسخگویی به بیش از 810 هزار تماس تلفنی با این مرکز از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.


به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» در نشستی با حضور مسوولان مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه و جمعی از مدیران ارشد این معاونت، راهکارهای بهبود فرآیندها و آخرین اقدامات این مرکز را ارزیابی کرد.

او با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون به 810 هزار تماس با سامانه 1819 پاسخ داده شده است، افزود: مردم فارس می ‌توانند در صورت برخورد با هرگونه مشکل در اورژانس بیمارستان ‌ها به سرپرستار مستقر در این بخش مراجعه کنند و در صورت برطرف نشدن موضوع، با مرکز پایش مراقبت ‌های درمانی با شماره تلفن 1819 تماس بگیرند.

دکتر شریفی هدایت هدفمند بیماران اعزام شده، پیگیری روند درمان بیماران در گروه ‌های پرخطر و به حداقل رساندن تاخیر در نقل و انتقالات بیماران به واسطه وجود تخت خالی و یا مرکز متناسب با شرایط بیمار را از اهمیت و تاثیرات این مرکز در چرخه خدمات سلامت فارس عنوان کرد.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز پایش مستمر اقدامات اورژانس با هدف مداخله به موقع در خصوص موارد مشاهده شده در اجرای فرآیندها و گردش خدمات، کاهش مرگ و میر و گروه های آسیب پذیر و پرخطر و اطلاع ‌رسانی به متقاضیان خدمات درمانی را از دیگر وظایف مرکز پایش مراقبت های اولیه درمانی MCMC برشمرد.

مسوولان مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه و مدیران ارشد معاونت درمان نیز در این نشست هم اندیشی، دیدگاه های خود را بیان کردند./ ا.خسروجردی

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 54316
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید