• 1400/02/20
  • - تعداد بازدید: 333
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

نسل های آینده به مجاهدت های مدافعان سلامت به عنوان قهرمانان ملی، خواهد بالید

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

در دیدار معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با سردار «عوض شهابی فر» از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، از عملکرد حوزه سلامت در راستای کنترل و مقابله با کروناویروس تقدیر شد.


به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، معاون درمان دانشگاه سردار «عوض شهابی فر» را قهرمان ملی و حضورش را موجب دلگرمی مجموعه معاونت درمان دانشگاه برشمرد.

دکتر «اورنگ ایلامی» با قدردانی از فرماندهان نیروهای مسلح برای همکاری و مشارکت با مجموعه سلامت در بحران ها به ویژه در همه گیری کرونا، گفت: مدافعان سلامت نیز در کنار مدافعان وطن، همواره ایستاده اند و به پشتوانه همراهی یکدیگر، پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

او در این دیدار در رابطه با اقدامات انجام شده در راستای مقابله با این بیماری و خدمات ارایه شده به مراجعان و بیماران در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان، توضیحاتی ارایه داد.

همچنین این فرمانده ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه پزشکان، پرستاران و مجموعه کارکنان درمانی با از خودگذشتگی همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، ایستادگی کردند، اظهار داشت: مدافعان سلامت به دنیا نشان دادند و ثابت کردند که در حوزه سلامت نظام ارزشمندمان پیشرفت‌های عظیمی داشته است.

سردار «عوض شهابی فر» عنوان کرد: فداکاری و از خودگذشتگی های این روزهای مدافعان سلامت در کشور یادآور ایام دفاع مقدس و رشادت های مدافعان وطن بوده است، به گونه ای که سنگرهای بیمارستان ها مملو از فعالانی است که بدون هیچ چشمداشتی در مقابله با نابودی این ویروس، تمامی تلاششان را به کار بسته اند.


او که خود دارنده نشان «فتح» و از همرزمان سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» در جبهه دفاع از حرم و سوریه است، ادامه داد: دفاع سلامت، جایگاه و ارزشی همچون دفاع مقدس دارد، چرا که مدافعان سفیدپوش حوزه سلامت مانند دوران دفاع مقدس از آسایش خود و خانواده چشم پوشی کرده و در خط مقدم مقابله با این بیماری ایستاده اند.

سردار شهابی فر در پایان با قدردانی از مدافعان سلامت، افزود: به طور قطع، مردم و نسل آینده از وجود مجاهدان حوزه سلامت بر خود خواهد بالید و قدردان ایثارگری خانواده‌های مدافعان سلامت خواهند بود./ا. خسروجردی

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 41165
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید