• 1400/01/17
  • - تعداد بازدید: 108
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست اضطراری معاون درمان دانشگاه با روسا و مدیران بیمارستان های مرجع کرونا در شیراز

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

نشست اضطراری تبیین اولویت های اجرایی مدیریت درمان ویروس کرونا با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و روسای بیمارستان های مرجع کرونا برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «اورنگ ایلامی» با اشاره به افزایش موارد مبتلا به کرونا و چرخش گونه جهش یافته موسوم به کرونای انگلیسی در استان گفت: روند مبتلایان به کرونا در استان همچنان صعودی و رو به بحرانی شدن است و شمار افراد مبتلا به کرونای انگلیسی نیز در حال افزایش است.

معاون درمان دانشگاه در این جلسه با بررسی وضعیت بیماران و بیمارستان های مرجع کرونا، درباره چگونگی ارایه خدمات درمانی و انجام اقدامات لازم برای شروع موج چهارم و شیوه برخورد با آن دستوراتی صادر کرد.


او با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم در خصوص استفاده از ظرفیت و فضاهای ورزشی و پیش بینی راه اندازی نقاهتگاه ها و بیمارستان های پشتیبان انجام شده است، از مردم استان خواست تا با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی و پرهیز از تجمعات و دورهمی ها در روز های پایانی تعطیلات نوروز یاری گر مجموعه سلامت باشند.

روسای بیمارستان های مرجع کرونا نیز در این نشست به طرح چالش های پیش رو در مواجهه با موج جدید کروناویروس پرداختند.

دکتر «فرشاد فلاحتی»، مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمان و دکتر«قاسم ایزدی»، مدیر نظارت و اعتبار بخشی و «لیلا هاشمی زاده» مدیر پرستاری معاونت درمان دانشگاه نیز در این جلسه حضور داشتند./ ا.خسروجردی
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 39401
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید