• 1401/06/27
  • - تعداد بازدید: 126
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

نیروهای اورژانس، سفیران امیدبخش نظام سلامت در جامعه هستند

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با قدردانی از تلاش های مجموعه اورژانس فارس به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی، مجموعه اورژانس را سفیران امیدبخش نظام سلامت در جامعه خواند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام با گرامیداشت این روز، بهره مندی از رویکرد دانش محور مجموعه اورژانس فارس در امر خدمت رسانی را موجب سرآمدی این مجموعه در کشور دانست.

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این مناسبت آمده است:

توسعه خدمات سلامت در طی سال های اخیر، به واسطه پیش بینی زیرساخت های کارآمدی میسر گردیده که چرخه های این حرکت رو به جلو را شتاب بخشیده و از عناصر تاثیرگذار در این عرصه، بی شک باید از مجموعه توانمند اورژانس یاد کرد که با تلاش جهادگونه، موهبت خدمت را از زیباترین مسیر برگزیده و حیات بخش انسان ها، در بحرانی ترین شرایط هستند.

آنان که با حضور به موقع خود بر بالین بیماران و مصدومان، شیرینی سلامت را به کامشان هدیه می کنند و سفیران امیدبخش نظام سلامت در جامعه هستند و به حمدالله استان فارس و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در این سال ها از حضور توانمندترین همکاران محترم در این حوزه بهره مند بوده و مجموعه اورژانس فارس همواره در کشور سرآمد بوده است.

فرزندانی شریف و ارزشمند از خانواده سلامت که با بهره مندی توامان از دانش، اخلاق حرفه ای و مهارت در این عرصه، نقش ارزنده ای در کاهش آسیب ها و بحران ها داشته و در کنار این توانمندی، مجموعه اورژانس فارس با رویکرد دانش محور، کوشیده است روحیه جهادی دست اندرکاران این عرصه، با دانش روز و تکنولوژی های نوین بیش از پیش عجین گشته و همواره شاهد موفقیت های همکاران محترم اورژانس فارس به واسطه بهره مندی از این دیدگاه رو به جلو بوده ایم.

با تبریک روز اورژانس و فوریت های پزشکی به همکاران شریف و تلاشگر خود در مجموعه اورژانس فارس و تمامی مراکز و پایگاه های شهری و جاده ای که با همت والای خود، پرچمدار سلامت در جای جای استان پهناور فارس هستند، قدردانی صمیمانه خود را از تلاش های پرثمر شما عزیزان در نجات بیماران و مصدومان ابراز می دارم؛ ایران اسلامی به فرزندان برومندی چون شما می بالد و خدمات شما تا همیشه در اذهان جامعه، پرفروغ خواهد بود.

از خداوند منان، سلامت و سربلندی روزافزون یکایک شما عزیزان را در پیشبرد اهداف عالیه در مسیر خدمت به ارتقای سلامت هموطنان خواستار بوده و به همین مناسبت، یاد و خاطره شهیدان پرافتخار مجموعه اورژانس کشور و استان را نیز گرامی می دارم.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 66661
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید