• 1402/01/20
  • - تعداد بازدید: 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در بازدید اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه mcmc مطرح شد؛

پاسخگویی مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC) به بیش از 15 هزار و 600 تماس تلفنی درمانی با شماره 1819 از ابتدای سال جاری تا کنون

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در نهمین روز از بهار طبیعت، از مرکز پایش مراقبت های درمانی دانشگاه MCMC بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» نماینده هیات رئیسه در ستاد سلامت نوروزی و معاون درمان دانشگاه در بازدید از مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC) از فعالیت و پاسخگویی کارشناسان مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC) به تماس تلفنی مردم و مسافران نوروزی با شماره 1819 به صورت شبانه روزی در ایام تعطیلات 1402 خبر داد.


او با قدردانی از تلاش های شبانه روزی این مراکز، افزود: از ابتدای امسال تا کنون، ارایه خدمت به 488 مادر باردار پرخطر در مرکز پایش مراقبت های درمانی در 2 حوزه بهداشت و درمان مورد پیگیری قرار گرفته است.

مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC)، از سال 1389 به عنوان یک سامانه منسجم نظارتی، برای نخستین بار در کشور به ابتکار دانشگاه علوم پزشکی شیراز کار خود را آغاز کرده و در ادامه در سایر نقاط کشور الگوبرداری و راه اندازی شد.


دکتر «فرهاد شفیعی» دبیر ستاد سلامت نوروزی و مسوول پایش عملکرد رؤسا و مدیران بیمارستان های دانشگاه و دکتر «مهدی خسروی » بازرس ویژه رئیس دانشگاه در موضوع دارو در این بازدید دکتر شریفی را همراهی می کردند.

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 76623
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید