• 1399/11/14
  • - تعداد بازدید: 198
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک سرپرست معاونت درمان دانشگاه به مناسبت میلاد فرخنده حضرت فاطمه الزهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز دکتر اورنگ ایلامی سرپرست معاونت درمان دانشگاه طی پیامی فرارسیدن بیستم جمادی الثانی، ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وجود مقدس زهرای مرضیه (س) در پیشگاه خداوند متعال و ائمه‌ معصومین (ع) از عظمت و منزلت بی‌بدیلی برخوردار بوده و زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی برای همه‌ انسان‌ها به ‌ویژه زنان مسلمان است.بدون تردید کلمات قادربه توصیف مقام والا و ویژگی های شخصیتی این بانوی بزرگوار نیستند، شخصیتی که عزیزترین فرد نزد پیامبر اکرم (ص) بود و فرزندانی تربیت کرد که الگوی بشریت هستند .
همدلی، همراهی و همگامی بانوان سرافراز میهن اسلامی در تمامی عرصه های زندگی به ویژه در روز های سخت شیوع بیماری کووید 19 به عنوان فعال‌ترین بخش سلامت که با از خود گذشتکی در کنار سایرمدافعان سلامت به نبرد با این ویروس منحوس پرداختند، شایسته تحسین و ارج نهادن هستند.
اینجانب فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را حضور تمامی بانوان به ویژه همکاران ارجمند حوزه سلامت در سراسر استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
                                                                            دکتر اورنگ ایلامی
                               سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 36613
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید