• 1403/02/26
  • - تعداد بازدید: 43
  • زمان مطالعه : 7 دقیقه

پیام تبریک معاونان دانشگاه به مناسبت بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی

معاونان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیام جداگانه ای، روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی را به فعالان این حوزه تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، به مناسبت بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی، معاونان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با ارسال پیام های جداگانه ای، روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی را گرامی داشتند.

پیام تبریک معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مدیریت روابط عمومی دانشگاه به مناسبت بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی، از مدیر و کارکنان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ، در متن پیام دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» آمده است:

فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط‌ عمومی، فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاش‌ های ارزشمند فعالان این عرصه خطیر در ارتقای سطح آگاهی و تعاملات سازنده در سطوح مختلف جامعه است.

در دنیای امروز که ارتباطات و تبادل اطلاعات با سرعتی شگفت‌ انگیز در حال گسترش است، نقش روابط‌ عمومی به‌ عنوان پل ارتباطی میان سازمان‌ ها و مخاطبانشان، بیش از هر زمان دیگری به چشم می‌آید و خودنمایی می‌کند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز به ‌عنوان متولی حوزه سلامت، همواره اهتمام و توجه ویژه‌ای به جایگاه و نقش روابط‌ عمومی در انجام رسالت‌های خود داشته و بر این باور است که روابط‌ عمومی پویا، خلاق و نوآور می‌تواند نقشی کلیدی در پیشبرد اهداف این دانشگاه که با فعالیت‌ها و دستاورد‌های متنوع و گسترده‌ای در حوزه‌ سلامت مواجه است، ایفا کند.

اینجانب ضمن تبریک این روز به ‌تمامی فعالان عرصه روابط‌ عمومی و به‌ ویژه همکاران پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز که بی وقفه در کنار سایر بخش های بهداشت و درمان استان در تلاش هستند، توفیق و سلامتی این عزیزان را در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رهنمود های مقام عظمای ولایت (مدظله العالی)، از درگاه خداوند مسالت دارم.

 

دکتر سید ابوالفضل هاشمی اصل

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

 

پیام قدردانی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مدیریت روابط عمومی دانشگاه به مناسبت بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی، از مدیر و کارکنان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ، در متن پیام دکتر «محمدجواد راعی» آمده است:

بدون تردید، روابط عمومی به‌ عنوان عنصر اصلی در عرصه سیاست‌گذاری‌های کلان نظام و هدایت سازمان‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد و از آنجائی که روابط عمومی و کارکردهای آن به‌مثابه روح فعالیت‌هاست امروزه به رکن مهمی از عملکرد سازمان‌ها تبدیل‌شده است؛ 27 اردیبهشت‌ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است تا ضمن تبریک این روز، از عملکرد و تلاش مستمر و ارزشمند این عزیزان که در پیشبرد اهداف دانشگاه است تقدیر و تشکر شود.

امیدوارم همچون گذشته با استفاده از تجربیات گران‌بها در تبیین و تشریح دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اهتمام ورزیده و در این مسیر همچنان موفق و مؤید باشید.

 

دکتر محمدجواد راعی

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

 

پیام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی

تحقق اهداف حوزه درمان دانشگاه با بهره گیری از ابزاری قدرتمند به نام روابط عمومی/ نقش روابط عمومی‌ در مجموعه سلامت، مهم و غیر قابل انکار است

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، نقش روابط عمومی‌ در مجموعه سلامت را مهم و غیر قابل انکار خواند و از روابط عمومی به عنوان ابزاری قدرتمند برای تحقق اهداف حوزه درمان دانشگاه نام برد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» در این پیام با اشاره به جایگاه برجسته روابط عمومی در مراکز درمانی و بیمارستان ها، نقش آنان را در بهبود خدمات رسانی به جامعه موثر خواند.

متن پیام دکتر شریفی بدین شرح است:

 در مجموعه سلامت به ویژه در بیمارستان ها و مراکز درمانی، روابط عمومی ها به واسطه ارتباط با مردم و مراجعان، با انتقال چالش ها، کمبود ها و توانمندی ها می توانند مدیران را در تصمیم گیری ها و ارایه هرچه بهتر خدمات یاری دهند.

بدون شک، مراکز درمانی و بیمارستان هایی که از روابط عمومی قوی‌تری برخوردار هستند، به همان میزان در انجام وظایف و ارایه خدمات درمانی موفق‌تر عمل می کنند.

 روابط عمومی‌ها از دیرباز نقش تعیین کننده‌ای در حوزه سلامت داشته و آینه‌ای تمام نما برای به تصویر کشیدن ایثارگری‌های مدافعان سلامت و فعالان این عرصه بوده اند.

انعکاس فعالیت‌های کارکنان نظام سلامت از دوردست‌ترین خانه‌های بهداشت روستاهای استان تا بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستان‌ها از یک سو و حضور فعال در آموزش آحاد مردم در مسیر پیشگیری از ابتلا به بیماری ها از سوی دیگر،تنها بخشی از تلاش شبانه روزی همکاران روابط عمومی است که این روزها به خوبی دیده می‌شود.

با گرامیداشت روز و هفته روابط عمومی و قدردانی از همه فعالان عرصه ارتباطات به خصوص روابط عمومی‌های حوزه سلامت از درگاه ایزد منان برای تمامی عزیزان، توفیق روزافزون در جهت اعتلای امر اطلاع رسانی، آرزو می‌کنم.

 

دکتر مهرداد شریفی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

 

پیام تبریک معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی، پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ، در متن پیام دکتر «محمدحسین انباردار» آمده است:

باسمه تعالی

نامگذاری روزی به نام ارتباطات و روابط‌عمومی گویای اهمیت و نقش‌آفرینی آن در دنیای معاصر است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می فرمایند«روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می گذرد.»

نقش مؤثر و سازنده ارتباطات در رشد و تحول همه‌ جانبه‌ ی جوامع به وسیله اطلاع‌ رسانی شفاف و آگاهانه با تکیه‌ بر عنصر اخلاق و واقعیت از نیازهای جامعه‌ ی امروز ماست.

روابط عمومی‌ ها نیز به عنوان یکی از کانون‌ های برقراری ارتباط دوجانبه به عنوان بازوان حرفه‌ای سازمان در حوزه‌های درون سازمانی و فرا سازمانی نقشی مهم و ارزنده در اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان بر عهده خواهند داشت.

روز ملی ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است برای سپاسگزاری از همه دست‌اندرکاران کوشا و متعهد این عرصه که با مشارکت، همدلی و همفکری جایگاه این حرفه را نسبت به گذشته بهبود بخشیده اند.

اینجانب  ۲۷ اردیبهشت برابر با روز جهانی ارتباطات و هفته بزرگداشت روابط عمومی را به همه سفیران سخت‌ کوش و پرتلاش دنیای ارتباطات و اطلاع‌رسانی به ویژه همکاران گرامی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تبریک عرض می‌ نمایم.

 

دکتر محمدحسین انباردار

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی شیراز

 

پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه به مناسبت روز روابط عمومی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پیامی به مناسبت بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی، این روز را به فعالان حوزه روابط عمومی دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در متن پیام دکتر «افشین امینی» آمده است :

نامگذاری روزی با عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی، بار دیگر اهمیت جایگاه روابط عمومی ها را گوشزد می نماید و بر این اساس بر آنچه که باید تاکید گردد، توجه ویژه به وظایف تعریف شده روابط عمومی است که با توجه به آنچه در دنیای امروز شاهد هستیم، انتظار می رود بر استفاده از روش های جدید اطلاع رسانی، تاکید ویژه ای صورت پذیرد.   

اینجانب 27 اردیبهشت که با عنوان روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی نامگذاری شده را به تمامی تلاشگران این عرصه تبریک می گویم و برای این فعالان در یکی از مهمترین ارکان هر سازمان، از ایزد منان درخواست سلامتی و موفقیت دارم.

 

دکتر افشین امینی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز

  • گروه خبری : اخبار واحدها
  • کد خبری : 102088
کلیدواژه