• 1401/01/12
  • - تعداد بازدید: 62
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک معاون درمان دانشگاه به مناسبت سالروز جمهوری اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، سالروز جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

✍️به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز متن پیام دکتر«مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه بدین شرح است:

وذکّرْهمْ بأیّام اللّه إنّ فی ذلک لآیاتٍ لکلّ صبّارٍ شکورٍ

(آیه شریفه 5، سوره مبارکه ابراهیم)

12 فروردین یادآور همت و درایت مردان وزنانی است که سرود ایمان و ر‌هایی را بر مناره‌های عشق فریاد زدند و نقش پرواز و آزادی انسان را در بهار طبیعت برای همیشه جاودان نمودند.

بدون شک 12 فروردین ماه برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ایران اسلامی بوده، چرا که در این روز مردم ایران با یک وحدت پورشور توانستند به حکومت غاصب دیکتاتوری 2500 ساله شاهنشاهی «نه» قاطع بگویند.

یکی از بخش هایی که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی منشا خدمات فراوانی برای مردم شد مجموعه سلامت بود. مردم ایران قبل از انقلاب از ابتدایی ترین خدمات بهداشتی درمانی محروم بودند، ولی خوشبختانه امروز به ثمره این انقلاب، ضمن دسترسی دورترین مناطق جغرافیایی کشور و همچنین استان پهناور فارس به خدمات متنوع سلامت، خدمات درمانی نیز هم طراز با تکنولوژی های روز دنیا در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی به مردم ارایه داده می شود.

اینجانب سالگرد استقرار نظام جمهوری اسلامی را به آحاد مردم شریف و بزرگوار استان فارس به ویژه مدافعان سلامت، اساتید، دانشجویان و همه کارکنان و تلاشگران در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز تبریک و تهنیت عرض نموده و امید دارم سال پیش رو، سالی توام با سلامتی، تعالی و پیشرفت، همدلی و تلاش برای ساختن سرزمین پر مهرمان ایران، با توکل به الطاف الهی و در پرتو رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب و زحمات دولت خدمتگذار و مردمی باشد.

دکتر مهرداد شریفی
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 57437
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید