• 1401/01/12
  • - تعداد بازدید: 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پی درگذشت دکتر «فهیمی»

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در پی درگذشت دکتر «رسول فهیمی»، رئیس پیشین بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) لامرد و حضرت امام خمینی(ره) استهبان در اثر سانحه رانندگی، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در پیام تسلیت دکتر «مهرداد شریفی» آمده است:

خبر ضایعه تاسف بار درگذشت همکار گرامی مرحوم دکتر رسول فهیمی چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند؛ ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار و مشیت الهی چاره ای جز تسلیم و رضا نیست.

اندوه بی پایان جامعه پزشکی فارس از این واقعه دردناک قابل وصف نیست و فقدان آن پزشک فرزانه، دلسوز و فداکار که نمونه یک انسان مهربان، نجیب و مسوول بوده است، همه را اندوهگین ساخت.

نام دکتر فهیمی با خدمت صادقانه در مجموعه سلامت فارس گره خورده و بی‌شک نام نیک و ثمره تلاش‌ها و فعالیت‌های پربار و پربرکت این پزشک برای ارتقای ارایه خدمات درمانی و سلامت مردم در استان و به ویژه در شهرستان های لامرد و استهبان برای همیشه ماندگار خواهد ماند.

اینجانب این مصیبت وارده را به خانواده محترم آن مرحوم، جامعه پزشکی استان فارس و مجوعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تسلیت عرض نموده، از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم طلب مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و بردباری مسألت می نمایم.

دکتر مهرداد شریفی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 57438
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید