• 1400/05/08
  • - تعداد بازدید: 510
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تسلیت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در پی درگذشت همکار گرامی زنده یاد" پیمان رزمجو"

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در پیامی درگذشت مرحوم "پیمان رزمجو" از کارکنان شاغل در معاونت درمان دانشگاه را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در متن تسلیت دکتر "اورنگ ایلامی" آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وبشّر الصّابرین الّذین إذا أصابتْهمْ مصیبهٌ قالوا إنّا للّه و إنّا إلیْه راجعون

هرآنچه خداوند بزرگ مقدّر می فرماید، هیچ بنده ای را توان تفسیر آن نیست و برآنچه که حکمت متعالی اش تعلق می گیرد هیچ کسی را جرأت تغییر و تعدیل نمی باشد.

همانا برآنچه که می دهد شاکریم و بر نداده هایش نیز شکر می کنیم و چشم امید به رحمت واسعه پروردگار غفّار داریم.


با کمال تأثر و تألم در آستانه عیدسعید غدیرخم، با فقدان همکار ارجمندمان آقای پیمان رزمجو که دارفانی را وداع گفت و خانواده خویش و خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شیراز را در غمی جانکاه و فراغی دردناک فرو برد مواجه شدیم تا اینک با قلبی محزون و داغدار و چشمانی اشکبار و به حکم قضا دل هایمان را به خاطرات این عزیز سفر کرده مشغول و هجرانی بی انتهائی را نظاره گر باشیم.

بدینوسیله درگذشت این همکار عزیز را به خانواده وی، کارکنان و تمامی بازماندگان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این مرحوم طلب مغفرت و علّو درجات و برای خانواده عزیز، سایر بازماندگان و همکاران ایشان نیز صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

ان شاء الله روح شان قرین رحمت واسعه الهی قرار گیرد.

دکتر اورنگ ایلامی
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 44618
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید