• 1398/05/02
  • - تعداد بازدید: 5
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومی معاونت درمان:

پیام تقدیر معاون درمان دانشگاه از دست اندرکاران حوزه درمان در بسیج ملی کنترل فشارخون

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان:

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از همکاری و همدلی همه دست اندرکاران حوزه درمان در بسیج ملی کنترل فشارخون در استان تقدیر کرد و از غربالگری 179 هزار و 454 نفر از جمعیت بالای 30 سال در بسیج ملی کنترل فشارخون در استان در پایگاه های وابسته به این معاونت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در متن پیام دکتر «عبدالخالق کشاورزی» آمده است:

اجرای بسیج ملی کنترل فشارخون، تلاشی بی نظیر از کاری گروهی در دانشگاه و با محوریت همکاران محترم معاونت بهداشتی بود که با همیاری همه ادارات، سازمان ها و ارگان ها به اجرا در آمد و سرآغاز توجه عمومی به اهمیت مقوله پیشگیری به ویژه در حوزه بیماری های غیر واگیر خواهد بود .

لذا بر خود لازم می دانم بدین وسیله مراتب قدردانی خود را خدمت همه افرادی که با حمایت و تلاش خود، گامی در راه اجرای این طرح ملی برداشتند، تقدیم نمایم.

از مدیران و کارشناسان محترم ادارات معاونت درمان، مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، روسای محترم شبکه ها، معاونان محترم بهداشتی، روسای محترم بیمارستان ها، مدیران محترم بیمارستان ها، مدیران محترم پرستاری بیمارستان ها، پرسنل محترم درمانی شاغل در بیمارستان های دولتی و خصوصی، پزشکان محترم متخصص، کارشناسان محترم ستادی و محیطی، ناظران محترم طرح که با همکاری خود ما را یاری کردند، تشکر و قدردانی می نمایم.

در پایان لازم به ذکر است پیشرفت اهداف سلامت دانشگاه منوط به همکاری و همدلی تمامی دست اندرکاران سلامت و نیازمند حضور و همیاری تمامی همکاران در این عرصه است./105

دکتر عبدالخالق کشاورزی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 8235
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید