• 1401/03/04
  • - تعداد بازدید: 123
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با انتشار پیامی، فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامی داشت.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام، با اشاره به تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند اسلامی و به ویژه روزهای دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای وطن را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:

آنچه در طی بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توانسته تصویری شایسته از این سرزمین را به جهانیان عرضه کند؛ رشادت مردمان ایران زمین در تمامی عرصه های سرنوشت ساز و مهر به وطن عزیزمان ایران بوده که تاریخ پرافتخار میهن را به روزهای پرشکوهی آراسته و هر یک به مثابه سندی از افتخار، بر درخشش آن افزوده است.

از مهم ترین برهه های تاریخی کشور عزیزمان ایران که در سال های نخستین انقلاب اسلامی رقم خورد و بی شک عرصه ای مهم برای محک ایمان و علاقه مردم عزیز به وطن اسلامی بود، سال های جنگ تحمیلی بود که با دلاوری و مجاهدت مردمان این سرزمین، به دفاعی مقدس تبدیل شد و روزهایی به یاد ماندنی و صحنه هایی ستودنی از جهاد فی سبیل الله را برای همیشه این تاریخ پر افتخار به یادگار نهاد و سالروز آزادسازی خرمشهر، در زمره شیرین ترین این ایام است. روزی که ایرانیان سرافراز، ایثار در راه وطن را به والاترین مراتب اعتلا بخشیده و خرمشهر را از یوغ دشمن بعثی آزاد کردند و خاطره ای پرشکوه در حافظه تاریخی وطن اسلامی رقم خورد.

فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات پرغرور بیت المقدس را که تا به امروز، سرمشقی ارزنده در برابر یکایک ما نهاده است را به تمامی مردم عزیز ایران و به ویژه رزمندگان مجاهد و یادگاران سال های پرافتخار دفاع مقدس، صمیمانه تهنیت می گویم.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدان جان برکف این عملیات مقدس و به ویژه شهدای والامرتبه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سعادت و سربلندی ایران عزیزمان را در پرتو رشادت های جوانان پرتلاش و دلسوزان انقلاب اسلامی، از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 61053
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید