• 1401/02/26
  • - تعداد بازدید: 133
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
ارتقای حرفه روابط عمومی به مرتبه یک هنر انسانی هوشمندانه، با تلاش فعالان این حوزه ممکن شده است

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مناسبت هفته ملی روابط عمومی؛

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با گرامیداشت هفته ملی روابط عمومی، ارتقای حرفه روابط عمومی به مرتبه یک هنر انسانی هوشمندانه را حاصل تلاش فعالان این حوزه دانست.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در پیامی به این مناسبت با تبریک هفته ملی روابط عمومی، از خدمات فعالان مجموعه روابط عمومی دانشگاه در سراسر استان قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است:

شتاب روزافزون توسعه دانش و تکنولوژی های روزآمد در همگامی با اهمیت عنصر «آگاهی» در دنیای امروز، زندگی بشر در عصر حاضر را از بعد جدایی ناپذیر دیگری بهره مند ساخته است. این تحول شگرف بی شک ثمره ای از حرکت بشر به سوی مسیر روشن بینی و آگاهی است که با تلاش و کوشش صاحبان رسانه امروز حاصل گشته و موفقیت در این عرصه، اکنون به عنوان یکی از ابزارهای قدرت جوامع دنیا مطرح است و دارندگان این توانمندی از سرآمدان عصر حاضر هستند.

در این میان خدمت در عرصه روابط عمومی، به گسترده ترین شکل ممکن، تلاشی آگاهانه همگام با این حرکت شتابنده عصر حاضر است که با تلاش و کوشش فعالان این عرصه، در طی فاصله زمانی کوتاهی توانسته به جایگاه قدرتمندی در هر سازمان و مجموعه دست یابد.

بهره مندی فعالان حوزه روابط عمومی از دانش های روزآمد این عرصه و ارتقای آن به مرتبه یک هنر انسانی هوشمندانه، حضور در این حرفه را مستلزم یک توانمندی خلاقانه ساخته که همکاران محترم این حوزه، همواره از آن بهره مند بوده اند. به ویژه خدمت در عرصه «روابط عمومی سلامت» که مسوولیت حضور در این حوزه را از اهمیت مضاعفی برخوردار ساخته و بی شک رسالت سازمانی حوزه بهداشت و درمان در تامین و تسری موهبت ارزنده سلامت در جامعه، مسوولیتی خطیر را بر عهده مجموعه روابط عمومی سازمان قرار داده که تنها به واسطه کوشش بی شائبه و همت شبانه روزی این همکاران محقق گردیده است.

همکاران محترم مجموعه روابط عمومی در حوزه سلامت با ارتباط گیری شایسته با مردم عزیزمان به عنوان مخاطبان حقیقی نظام سلامت، همواره توانسته اند ضمن آگاه سازی مجموعه از مسایل و چالش های مردمی در این حوزه، دستاوردها و خدمات سازمان را نیز به نحو شایسته به جامعه انعکاس داده و از سویی دیگر نیز در توسعه دانش سلامت جامعه، نقش ارزنده ای ایفا کنند که اوج این خدمت آگاهانه را در روزهای بحرانی کرونا شاهد بودیم و شیرینی این همت متعالی، اکنون با کاهش نسبی آمارها در جامعه مشهود است.

فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی شما فعالان مجموعه روابط عمومی دانشگاه در سراسر استان صمیمانه تبریک گفته و تلاش های شبانه روزی شما عزیزان را در پیشبرد بهتر اهداف حوزه سلامت فارس، ارج می نهم.

امید است ثمره کوشش شما عزیزان را در تحقق رسالت توسعه سلامت مردم عزیزمان شاهد بوده و بتوانیم ترسیم گر افق های تعالی این مجموعه باشیم.

دکتر سید وحید حسینی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 60462
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید