• 1401/02/04
  • - تعداد بازدید: 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
طلب دعای خیر برای بازگشت کامل موهبت سلامت به کشور عزیزمان در شب های نورانی قدر

پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آستانه لیالی قدر؛

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز پیشاپیش ضمن تسلیت شهادت مولی الموحدین، حضرت امام علی(ع)، فرا رسیدن لیالی مبارک قدر را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این پیام با اشاره به منزلت لیالی قدر، از عموم مومنان روزه دار خواست تا به برکت این ایام، برای بازگشت کامل سلامت به کشور عزیزمان، دست به دعا برآرند.

در متن پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمده است:

در ایامی قرار داریم که باران برکت خداوندی، هزاران برابر بر مومنانش باریدن گرفته و شعاع رحمت و معنویت، قلب ها را نورانی ساخته است. ایامی که مومنان در نزدیک ترین مرتبه به نور لایزال مهر الهی، دست دعا به درگاه احدیت برافراشته و خیر و برکت طلب می کنند.

در این ایام پرفیض و نورانی که روزه داران شب زنده دار سر بر آستان حق نهاده و توشه معنویت از خوان رحمت واسعه الهی بر می چینند، امید است قلب های یکایک ما از مهر خداوندی سرشار گشته و مسیر صواب در تقدیرمان مقدر گردد.

از روزه داران مومن در این شب های متبرک، خواستار دعای خیر برای تمامی مردم عزیزمان و به ویژه سلامت و شفای عاجل برای تمامی بیماران بوده و امید است به برکت این ایام، شاهد بازگشت کامل سلامت به کشور عزیزمان باشیم.

ضمن دعوت از تمامی مومنان عزیز به پایبندی به رعایت پروتکل های بهداشتی در آئین های پربرکت شب های نورانی قدر، امیدوارم فرزندان خود در خانواده سلامت را نیز از دعای خیر بهره مند سازید.

پیشاپیش ضمن تسلیت شهادت مولی الموحدین، حضرت امام علی(ع) که این ایام به معنویت حضورش متبرک است، از ایزد مهر و رحمت، توفیق شفاعت ایشان و اهل بیت نبوت و طهارت(ع) را خواستارم و امید است ذخیره معنوی این ایام، در سراسر ایام بر حیات یکایک ما جاری گردد.

التماس دعا

دکتر سید وحید حسینی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 58755
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید