• 1399/03/07
  • - تعداد بازدید: 192
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

گرامیداشت روز ماما در بیمارستان های شهید دکتر فقیهی و مادر و کودک شوشتری با حضور معاون درمان دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان:

به مناسبت گرامیداشت روز ماما، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رئیس سازمان نظام پزشکی، هیات مدیره جمعیت مامایی و هیات همراه با حضور در در بیمارستان های مستقل شهید دکتر فقیهی و مادر و کودک شوشتری از زحمات کادر مامایی تقدیر کردند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، معاون درمان دانشگاه در این مراسم ضمن تبریک روز ماما و تقدیر از گروه مامایی گفت: نقش بی بدیل و موثر زنان در جامعه بر کسی پوشیده نیست و ماماها مهمترین و ضروری ترین عنصر و عامل در حفظ و ارتقای سلامت زنان در جامعه هستند

.
دکتر «علی اکبری» با بیان این که ماماها همانند سایر تیم های درمانی از زمان شیوع بیماری کووید19 تا کنون در حال ارائه خدمت به هموطنان هستند و با توجه به این موضوع که میزان خطر و ابتلا در فرآیند ارائه خدمت گروه مامایی بسیار بالا است، از فعالیت خالصانه گروه مامایی در این بحران تقدیر کرد.


دکتر «حمیرا وفایی» رئیس سازمان نظام پزشکی شیراز نیز با بیان اهمیت خدمات ارائه شده از سوی ماماها از زحمات آنان قدردانی کرد.

در این آئین اعضای گروه سفیران نور خادمان حرم مطهر شاهچراغ (ع) با قرائت صلوات خاصه آن حضرت، از تلاش مدافعان سلامت گروه مامایی قدردانی کردند.


در ادامه با اهدای لوح تقدیر، خدمات ماماهای شاغل در بخش کرونای مادران باردار مبتلا و مشکوک به بیماری کووید 19 بیمارستان مستقل شهید دکتر فقیهی پاس داشته شد./105

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 24612
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید