• 1401/01/21
  • - تعداد بازدید: 29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع مسوولان بیمارستان های شیراز:

گردشگری سلامت یکی از مهم ترین زیرشاخه های صنعت گردشگری است

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در نشستی با مسوولان بیمارستان های دولتی شیراز، گردشگری سلامت را یکی از مهم ترین زیرشاخه های صنعت گردشگری عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرداد شریفی» گردشگری سلامت را یکی از مهم ترین زیرشاخه های صنعت گردشگری دانست و گفت: امروزه بسیاری از افراد برای انجام عمل جراحی و درمان بیماری های خود، به دنبال سفر به شهرها و کشورهای مختلف در جهان هستند، بنابراین با توسعه گردشگری سلامت و ایجاد جاذبه‌های آن از طریق بهبود وضعیت ارایه خدمات پزشکی، می‌توان به افزایش ورود گردشگران حوزه سلامت به فارس کمک کرد.

او با بیان اینکه راه اندازی وب سایت و درگاه های اینرنتی در راستای معرفی مجموعه سلامت و تشریح فرآیند درمان به زبان های عربی و انگلیسی در دستورکار مجموعه معاونت درمان قرار دارد، اضافه کرد: باید در نظر داشته باشیم که مدیریت زمان در ارایه خدمات درمانی با کیفیت، به عنوان یک تبلیغ مهم در این صنعت به شمار می رود.


معاون درمان دانشگاه با تاکید بر شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در توسعه گردشگری سلامت ادامه داد: استان فارس با داشتن جاذبه‌های گردشگری و وجود اساتید مجرب حوزه های مختلف پزشکی کمتر مورد توجه قرار گرفته است که همکاری دستگاه‌های اجرایی در این راستا موجب بالندگی این بخش در فارس می شود.

در ادامه این نشست نیز مسوولان بیمارستان ها به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص توسعه گردشگری سلامت پرداختند./ ا.خسروجردی

پایان خبر
  • گروه خبری : اخبار و اطلاعیه ها
  • کد خبری : 57873
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید