انتظارات:
- همکاری در اخذ پذیرش به بیماران شهرستان های های مجاور و نیز مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC) به ویژه افزایش همکاری در خصوص تخت های ویژه بیمارستانی جهت پیشگیری از اتلاف وقت طلایی بیماران
- پیشگیری از اعزام بی رویه بیمار به سایر مراکز و تلاش در جهت درمان بیمار در مرکز درمانی اولیه ( بیماران فاقد اندیکاسیون اعزام در بیمارستان محل بستری درمان گردد) همچنین جلوگیری از ترغیب بیمار به ترخیص با رضایت شخصی
- تاکید بر رعایت اصل صداقت در گزارش دهی بیمار جهت اعزام به سایر بیمارستان ها
- جلوگیری از برخورد نامناسب و خارج از عرف و شئونات اسلامی و حرفه ای با بیمار با هدف کاهش شکایات مردمی از صاحبان این حرفه
- رعایت اصول و قوانین حرفه ای و تقویت حس مسئولیت در خود و پرسنل تحت سرپرستی
- افزایش انگیزه پرسنل بیمارستانها جهت خدمت به مردم
- افزایش همکاری بین بخشی و بین رشته ای جهت دریافت نتایج مطلوب تر درمانی
- پاسخ دهی به تماس های تلفنی مرکز پایش و بیمارستان به نحو مطلوب در تمام ساعات شبانه روز
- به روز نگه داشتن اطلاعات علمی جهت مدیریت صحیح بیمار
- توجه بیشتر به گروه های پرخطر نظیر مادران، کودکان، نوزادان و سالمندان
- نظارت برحضورمتخصصین واعلام برنامه حضورو کشیک ومرخصی متخصصین بصورت ماهانه به مرکز پایش
- نظارت برورود اطلاعات روزانه و پایان شیفت و تکمیل صحیح فرمهای موجوددرسامانه mcmc
- نظارت برورود اطلاعات مادران وکودکان پرخطر وبیماری های واگیر
- نظارت برورود اطلاعات صحیح درارتباط باوقایع ناخواسته وبرنامه ریزی جهت کاهش وحذف موارد بروز وقایع ناخواسته
- برگزاری منظم جلسات تحلیل علمی اعزام وجلوگیری از اعزام بی رویه وارائه گزارش کتبی به mcmc
- تجهیز بیمارستان به دوربینهای مناسب جهت نظارت و پایش
- حضورمداوم وراند مستمر بیمارستان واعلام گزارش کتبی راند مدیریتی
- نظارت برکمبودهای دارویی و وسایل مصرفی وخرابی تجهیزات واعلام موارد درسامانه
- پاسخ فوری ومستند ومناسب به شکایات ارسالی از معاونت محترم درمان یا مرکز پایش
- پیگیری مستقیم مادران پرخطر شدید بستری دربیمارستان به خصوص درموارد نیاز به اعزام
- برنامه ریزی جهت تکریم ارباب رجوع وتعیین تکلیف بیمار وکاهش شکایات
- هماهنگی و همکاری کامل با معاون درمان قطب و روسای سایربیمارستان های همجوار