انتظارات:
  • همکاری در اخذ پذیرش به بیماران شهرستان های های مجاور و نیز مرکز پایش مراقبت های درمانی (MCMC) به ویژه افزایش همکاری در خصوص تخت های ویژه بیمارستانی جهت پیشگیری از اتلاف وقت طلایی بیماران
  • پیشگیری از اعزام بی رویه بیمار به سایر مراکز و تلاش در جهت درمان بیمار در مرکز درمانی اولیه ( بیماران فاقد اندیکاسیون اعزام در بیمارستان محل بستری درمان گردد) همچنین جلوگیری از ترغیب بیمار به ترخیص با رضایت شخصی
  • تاکید بر رعایت اصل صداقت در گزارش دهی بیمار جهت اعزام به سایر بیمارستان ها
  • جلوگیری از برخورد نامناسب و خارج از عرف و شئونات اسلامی و حرفه ای با بیمار با هدف کاهش شکایات مردمی از صاحبان این حرفه
  • رعایت اصول و قوانین حرفه ای و تقویت حس مسئولیت در خود و پرسنل تحت سرپرستی
  • افزایش انگیزه پرسنل بیمارستانها جهت خدمت به مردم
  • افزایش همکاری بین بخشی و بین رشته ای جهت دریافت نتایج مطلوب تر درمانی
  • پاسخ دهی به تماس های تلفنی مرکز پایش و بیمارستان به نحو مطلوب در تمام ساعات شبانه روز
  • به روز نگه داشتن اطلاعات علمی جهت مدیریت صحیح بیمار
  • توجه بیشتر به گروه های پرخطر نظیر مادران، کودکان، نوزادان و سالمندان
  • نظارت برحضورمتخصصین واعلام برنامه حضورو کشیک ومرخصی متخصصین بصورت ماهانه به مرکز پایش
  • نظارت برورود اطلاعات روزانه و پایان شیفت و تکمیل صحیح فرمهای موجوددرسامانه mcmc
  • نظارت برورود اطلاعات مادران وکودکان پرخطر وبیماری های واگیر
  • نظارت برورود اطلاعات صحیح درارتباط باوقایع ناخواسته وبرنامه ریزی جهت کاهش وحذف موارد بروز وقایع ناخواسته
  • برگزاری منظم جلسات تحلیل علمی اعزام وجلوگیری از اعزام بی رویه وارائه گزارش کتبی به mcmc
  • تجهیز بیمارستان به دوربینهای مناسب جهت نظارت و پایش
  • حضورمداوم وراند مستمر بیمارستان واعلام گزارش کتبی راند مدیریتی
  • نظارت برکمبودهای دارویی و وسایل مصرفی وخرابی تجهیزات واعلام موارد درسامانه
  • پاسخ فوری ومستند ومناسب به شکایات ارسالی از معاونت محترم درمان یا مرکز پایش
  • پیگیری مستقیم مادران پرخطر شدید بستری دربیمارستان به خصوص درموارد نیاز به اعزام
  • برنامه ریزی جهت تکریم ارباب رجوع وتعیین تکلیف بیمار وکاهش شکایات
  • هماهنگی و همکاری کامل با معاون درمان قطب و روسای سایربیمارستان های همجوار