سئوال : شرایط اخذ پروانه بهره برداری درمانگاه عمومی

جواب: وجود حداقل یک نفر پزشک در اعضاء نداشتن موسسه دیگری به نام فرد (هر فرد می تواند در 2 موسسه به عنوان موسس باشد یکی بصورت حقیقی در موسسه دیگری به عنوان حقوقی)

 

سئوال : شرایط فیزیکی و مکانی درمانگاه

جواب: اخذ چک لیست از طبقه سوم واحد کپی قبل از هرگونه اقدام جهت خرید یا اجاره حتماً مکان توسط اداره مورد بازدید قرار گرفته باشد و نقشه موسسه به تأیید اداره رسیده باشد.

 

سئوال : جهت تمدید پروانه به چه مدارکی نیاز است

جواب: قبل از اتمام تاریخ اعتبار وارد سامانه شوید (سامانه 2 ماه قبل از اتمام تاریخ اعتبار جهت ارسال درخواست تمدید باز می باشد که فقط می بایست فیش و فرم تعهد اداره همکاری- پروانه مطب را بارگزاری نمایند. 

 

سئوال : در صورت خاتمه فعالیت مسئولین فنی جهت تمدید چه اقدامی انجام می گیرد

جواب: می بایست از طریق فرایند معرفی مسئول فنی جدید اقدام  و  فرد را مجدداً به عنوان مسئول فنی وارد نمایید.

 

سئوال : جهت تعطیلی موقت و دائم درخواست را چگونه ارسال نمایند

جواب: تعطیلی دائم و موقت را از طریق گزینه تعطیلی موقت / ابطال دائم همراه با درخواست کتبی کلیه موسسین ارسال نمایند و باید در کمیسیون مطرح گردد. 

 

سئوال : تفاوت ابطال دائم با تعطیلی موقت

جواب: در تعطیلی دائم پروانه بهره برداری باطل می گردد و جهت راه اندازی مجدد می بایست تمامی مراحل صدور از ابتدا طی گردد در تعطیلی موقت پس از اتمام تاریخ تعطیلی موقت می بایست مجدداً درخواست بازگشایی مجدد از طرف موسسین ارسال شود.

 

 

سئوال : جهت تغییر آدرس ابتدا باید چه اقدامی انجام شود

جواب: در فرایند تغییر آدرس فقط مرحله اول که معرفی منطقه شهرداری می باشد در کمیسیون مطرح می گردد و پس از تأیید در کمیسیون  سایر مراحل طبق سامانه بررسی می گردد.

 

سئوال : جهت تغییر موسس (حذف یا افزایش موسسین)

جواب: در صورت درخواست خروج شخص  از موسسین می بایست فرمت وزارتی که در سامانه بارگزاری شده محضری گردد و ضمن اخذ رضایت سایر موسسین در سامانه بارگزاری شود.

در صورت اضافه شدن شخص جدید به عنوان موسس می بایست رضایت سایر موسسین اخذ شود توجه می گردد در موسسات حقوقی می بایست کلیه تغییرات در اداره ثبت و اسناد شرکت صورت پذیرد و آخرین آگهی تغییرات شرکت نیز در سامانه بارگزاری شود.